۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۹:۳۷

تنیس روی میز بین المللی فجرکاپ؛

پایان دیدارهای تیمی با قهرمانی ایران "الف"/ هندی‌ها قهرمان بانوان شدند

پایان دیدارهای تیمی با قهرمانی ایران "الف"/ هندی‌ها قهرمان بانوان شدند

تیم‌های ایران "الف" و هند عنوان قهرمانی مسابقات تیمی تنیس روی میز بین‌المللی فجرکاپ در دو بخش مردان و زنان را از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات تنیس روی میز بین‌المللی فجرکاپ عصر امروز جمعه دیدارهای نهایی در بخش تیمی مردان و زنان برگزار شد. در چارچوب این مرحله از مسابقات و در بخش تیمی مردان "الف" ایران در مصاف با هند به پیروزی 3 بر یک دست یافت و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. در این دیدار نوشاد عالمیان (دو بازی) و نیما عالمیان (یک بازی) بردهای ایران را به دست آوردند ضمن اینکه پوریا عمرانی هم نتیجه تنها دیدار خود را واگذار کرد. در دیدار نهایی بخش بانوان نیز تیم هند در مصاف با مجارستان به برتری 3 بر یک دست یافت و قهرمان شد.

با برگزاری این دو دیدار مسابقات تنیس روی میز بین‌المللی فجرکاپ در بخش تیمی مردان و زنان به پایان رسید. رده‌بندی سه تیم برتر در هر یک از این بخش‌ها به شرح زیر است:

رده‌بندی نهایی بخش مردان

1- ایران "الف"
2 - هند
3- ایران "ب" و روسیه

رده‌بندی نهایی بخش بانوان

1- هند
2- مجارستان
3- ایران "الف" و قزاقستان

در چارچوب مسابقات تنیس روی میز بین‌المللی فجرکاپ و در بخش تیمی مردان، پیش از دیدار فینال دیدار تعیین کننده رده‌های پنجم و ششم برگزار شد. در این دیدار تیم جوانان کشورمان که با شکست برابر تیم ایران "الف" از صعود به نیمه نهایی بازمانده بود مقابل تاجیکستان به برتری 3 بر یک دست یافت و عنوان پنجم را از آن خود کرد.

مسابقات تنیس روی میز بین‌المللی فجرکاپ از روز شنبه با برگزاری دیدارهای انفرادی پیگیری می‌شود.

کد خبر 2220594

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha